sup699334922.html

1 Temmuz 2012 Pazar

DOĞUM ÇANTASI....

                Bütün gebeler 32.haftadan itibaren,erken doğum tehditiyle karşı  karşıya kaldıkları için bu haftada doğum çantamı hazırladım.Doğum çantasını hazırlarken tabiî ki kendimide unutmadım. Doğum yapalı iki buçuk yıl oldu.Ama o günü çok net hatırladığım ve aynı duyguları tekrar yaşayabilmek için o tatlı telaşı sizle paylaşmak istedim.
                Tabiki bizde işe alış verişle başladık.Fırsat buldukça oğlum için cicili bicili zıbın takımları aldım. O minicik kıyafetleri marketlerde kolayca bulunan bebek sabun tozları ile makinede yıkayıp,ütüledim.
Oğlumun doğar doğmaz giyeceği zıbın takımı ve battaniyesi için ayrı bir poşet hazırladım.Yanımıza üç dört takım zıbın takımı,eldiven,şapka,yelek,çorap koydum ve tabiki de bebek bezi.Pişik yaptığını düşündüğüm için alt temizliğinde ıslak mendili tercih etmedim.Oğlum 6 aylık olana kadar eski çarşafları sabunlu suda yıkayıp el kadar büyüklüğünde kesip tek kullanımlık olarak kullandım.Çantamıza küçük bir kap ve bu bezlerden ilave ettim.Oğlumun şapkalarınıda uyurken tehlikeli olabilir diye bağcıklı seçmedim.Benimki erkek bebek olduğu için takı olarak sadece yanımıza nazar boncuğu aldık.
Kendi çantamı ise bir tane gecelik,2 takım önden düğmeli pijama takımı, çorap,yelek,terlik,ped,hasta bezi,kirli poşeti  olmazsa olmazlarıydı tarak,toka,makyaj malzemesi ve loğusa tacınıda yanımda olmasında faydalı olabileceğini düşündüm.Misafirlerimiz içinde kolanya,bebek şekeri,bardak koyarak da ayrı bir çanta hazırladım.Son olarak ilk yaşanacak güzel anlar için kamera.

Hiç yorum yok: