sup699334922.html

20 Haziran 2012 Çarşamba

KOLTUK MİNDER YAPIMI

Resimdeki ölçülerle yapılınca minder baya bir büyük oluyor.Ben oğluma diye niyetlenmiştim ama bize göre oldu.
Minderi biri 155 X 205 , diğeri 175 X 95 olmak üzere iki parçadan yaptım.Yapımı tahmin edemiyceniz kadar kolay.
155 cm hesaplerken 95 cm ene 30 ar cm’den iki tane yan yükseklik ekledim.Arka zemin ve alt zemin toplamı 175 ve 30 cm de alt köşe için ayırınca toplamda 205 yaptı.
Ön tarafın parçası ise 30 cm üst kapak,50 cm sırt yaslama yaslama yeri,65 cm oturma bölgesi ,30 cm de yerden yükseklik için ayarlanınca 175 cm ,en genişliğide 95 cm yapıyor,Bu ölçülerede 2-3 cm dikiş payı ilave ettim.
İçini doldurmak için kırpık sünger kullandım.Ölçüleri değiştirerek bir tanede oğlum için yapmayı düşünüyorum.Yapımını fotoğraf makinesinin bilgisayar bağlantı kablosunu bulunca anlatıcam.Yukarıdaki resim netten satış yapan bir firmanın ürünü, iki parça kumaşdan yaparak baya bir tembellik yaptım.

Hiç yorum yok: