sup699334922.html

17 Mayıs 2012 Perşembe

BİTKİSEL SAÇ MASKESİ

 - Badem yağı saçlar için mucizedir.
 - Sirke parlaklık verir.
 - Bal elektiriklenmeyi önler.

         Hafta da bir kez üçünden birer yemek kaşığı kadarını bir kapta karıştırarak, tarak yardımı ile saçlarıma uyguluyorum.Minumum bir saat bazı zamanlarda bir boneye sararak saçlarımı ertesi gün yıkıyorum.
         Çocukluğumdan bugüne dek elektiriklenen saçlarıma bu çözüm yolunu buldum.Küçük bir ayrıntı şampuan kullanmadan önce saçlarımı bol su ile durulayıp, maskeyi arındırıyorum.

2 yorum:

deniz dedi ki...

tarifinize tesadüfen kadınlar kulübü'nde denk geldim, aslında artık kabarma sorununa çözüm bulma konusundan ümidi kesmiştim ama ilgimi çekti, ne kaybederim diye düşündüm ve bu akşam denedim.

sonuç: saçımda herhalde hayatımda ilk kez kuruttuktan sonra hiç kabarma problemi yaşamadım, hem de yumuşacık ve fön çektirmiş gibi parlak oldu; üstelik kabarmayı önlemeye yönelik ürünlerin çoğunlukla yaptığı gibi sönük veya hacimsiz de durmuyor.

bir de, normalde doğal yağlarla yaptığım bakımlardan sonra saçımı arındırmakta zorlanıyorum ve ne kadar şampuanlasam da saçım yağlı kalıyor. ama bu maskede hiç bir zorlukla karşılaşmadım, saçım kesinlikle yağlı kalmadı. dediğiniz gibi şampuanlamadan önce saçımı uzunca bir süre su altında duruladım, sonra normal şekilde iki kere şampuanladım, tamamen arındı.

kısacası, nasıl teşekkür etsem bilemiyorum. bu tarifle hayatımı değiştirdiniz diyebilirim :)

Nil dedi ki...

Memnun kalmanız beni çok mutlu etti.Esas bu yorum için ben teşekkür ederim.